סרטוני מוצר ופרסומות לדיגיטל

קריאיטיב יצירתי, חד ומודרני.

אנחנו יוצרים 
פרסומות מנצחות.

ידעת שרק היום ראית מעל 5000 פרסומות?!

כן כן, שמעתם נכון. הלקוחות שלכם נחשפים בדרך כלל למעל 5000 תכנים פרסומיים ביום!

אנחנו נמצאים במלחמה מתמדת על תשומת הלב של הלקוח, והמלחמה הזו רק נהיית קשה יותר מיום ליום. 

כדי לשרוד בג’ונגל הדיגיטלי הזה, אנחנו חייבים תכנים שיווקיים שיחדרו את מסך ההתעלמות של הלקוחות.

תיק עבודות

פרסומת – שעוני אומגה

פרסומת – מיקאסה טו קאסה

איך אנחנו עושים את זה?

אנחנו נמצאים במלחמה מתמדת על תשומת הלב של הלקוח, והמלחמה הזו רק נהיית קשה יותר מיום ליום.  

כמו שהמוח שלך מתעלם מכל הפרסומים האלו, כך גם הלקוחות שלך.

כדי לשרוד בג’ונגל הדיגיטלי הזה, אנחנו חייבים תכנים שיווקיים שיחדרו את מסך ההתעלמות של הלקוחות.

תכנים חדשניים, פורצי דרך, יצירתיים וסופר מקצועיים, כי הלקוחות שלכם כבר ראו ושמעו הכל ובשביל לתפוס את תשומת הלב שלהם, צריך לדעת על אילו מיתרים לפרוט ובאילו רגשות לגעת…

שלב ראשון

אנחנו לומדים את העסק ואת האנשים שעומדים מאחוריו, מה הם, מי הם, אלו ערכים הם מייצגים ומה החזון שלהם.

שלב שני

אנחנו מאפיינים את העסק, את צרכיו, למי הוא פונה, מה קהל יעד וכו'.

שלב שלישי

אנחנו מגדירים מטרות ברורות, חוקרים באופן מעמיק איך משיגים אותן ובונים את האסטרטגיה הכי יעילה והכי מדויקת להשגת המטרות שהגדרנו.

שלב רביעי

אנחנו בונים תסריט שהופך את האסטרטגיה לפעולה, מתארגנים לוגיסטית לפרוייקט, ומוציאים אותו לפועל בשטח עם הרבה מקצועיות וניסיון.

שלב חמישי

אנחנו מארגנים את חומרי הגלם שצילמנו, מצלמים עוד אם חסר, עורכים סקיצה ראשונית ומבצעים סבבי תיקון עם הלקוח עד התוצאה הנדרשת.

שאלות נפוצות

ההבדלים העיקריים בין פרסומת לסרטון תדמית הם קהל היעד, המטרה ואופי הצופה.

  • לפרסומת מגדירים קהל יעד ברור וספציפי, למשל, פרסומת לקפה שמיועדת לבני 40 – 65 ששותים קפה בכל בוקר.
    לעומתו, סרטון תדמית פונה לכלל הקהל הרלוונטי, למשל, מותג קפה יעשה סרטון תדמית שמיועד לכל מי ששותה קפה.
  • הבדל נוסף הוא במטרה. בעוד שלפרסומת תהיה מטרה אחת ספציפית ומוגדרת (בדרך כלל למכור, אך לפעמים גם להגדיל מודעות למותג, לבטל חסמים וכו’). 

סרטון תדמית מטרתו להציג את העסק ואת מי שעומד מאחוריו, לעלות את הביטחון במותג ולהציג את ערכי המותג והשירותים/מוצרים שלו באופן שיהיה ברור לצופה. 

לעומת פרסומת שאותה נפרסם בפלטפורמות ספציפיות שמשרתות את המטרה המשתנה, את סרטון התדמית נפרסם בעיקר באתר, ללקוחות פוטנציאלים, בעמוד הפייסבוק, במסך במשרד, בכנסים ותערוכות וכו’.

בעוד פרסומת רלוונטית לעונה ולמוצר, סרטון תדמית רלוונטי תמיד וימשיך עם העסק בכל דרכו.

* בפרסומת לרוב אנחנו פוגשים את הצופה כשהוא לא מעוניין או בחר לצפות בה, ולכן היא חייבת להיות מדויקת, מעניינת ועניינית ולתפוס את תשומת הלב שלו ב3 השניות הראשונות. לעומת זאת, לרוב כשמישהו יצפה בסרטון התדמית שלנו זה יהיה מרצון, בין אם זה באתר להתרשם מכם או ששלחתם לו בווצאפ, הוא יבוא עם הרבה יותר סבלנות ולכן הגישה היא שונה.