קליפים לאמנים
ממחישים אומנות בצורה ייחודית ואותנטית.
זמרים, רקדנים, דוגמנים ואמנים, הקהל שלכם רוצה לראות אתכם ואתם השקעתם המון כדי להיות הכי טובים.
הדרך הטובה ביותר לכבוש את לב הקהל, להמחיש את האומנות שלכם ולצעוק אותה לעולם, היא באמצעים ויזואלים.
בעולם הויזואלי של היום, לצערי האומנות דורשת מעטפת ויזואלית כובשת, חדה ויצירתית, במטרה להגיע אל הצופה ולגעת בו אנחנו חייבים לדעת איך להציג את עצמנו , איך לתפוס את תשומת הלב של הצופה ואיך למשוך אותו אלינו.
איך אנחנו עושים את זה?
לכל אמן יש את הדרך שלו, את הערכים שלו ואת הסיפור שהוא רוצה לספר, אנחנו פה כדי ליצור בשבילכם את המעטפת הויזואלית שתעזור לכם לגעת בכמה שיותר אנשים ולהעניק את המעטפת הטובה והמתאימה ביותר עבור האמנות שלכם.
שלב ראשון
אנחנו נלמד אתכם, את הערכים שלכם, את הדמות שלכם, את הסיפור שלכם וננסה להכיר אתכם הכי טוב שרק אפשר (וזה קשה כי אתם אנשים מאוד עמוקים)
שלב שני
נגדיר את הקהל שלכם, אל מי אתם מדברים, מה החששות והפחדים שלו, מה מרגש ומלהיב אותו ובעצם מה הדרך הכי טובה לגעת ברגש שלו.
שלב שלישי
נכיר לעומק את האומנות שלכם, בין עם זה שיר, ריקוד או יצירת אמנות, מה אתם רוצים לספר בו, מה המסרים הגלויים והסמויים, איזו חוויה תרצה להעביר את הקהל שלך וכל מה שאפשר כדי ליצור הרמוניה מושלמת בין הקליפ לאומנות שלכם.
שלב רביעי
ניצור קונספט קריאטיבי יצירתי, מודרני ומותאם אישית אליכם. קונספט שיספר בצורה הטובה ביותר את הסיפור שלכם ושל האומנות שלכם.
שלב חמישי
נתחיל את ימי הצילום וההפקה. זה הרגע שבו אנחנו רואים את כל מה שעבדנו עליו מתחיל לרקום עור וגידים. ההרגשה בלראות את החלומות והרעיונות שיצרנו לאט לאט הופכים למציאות ויזואלית היא מרגשת ומספקת.
שאלות נפוצות
חוץ מזמרים שצריכים להכין את המאסטר מראש כמובן, לא צריך להכין כלום מראש, את כל הבירורים והתכנונים אנחנו מבצעים בשלב האיפיון, לשם אתם יכולים להגיע עם כיווני מחשבה ורעיונות מעניינים.
להפקת קליפ אין מחיר מוגדר, בניגוד לעבודות אחרות, שמבוצעות על ידי אדם אחד, בקליפ ווידאו האפשרויות הן רבות ומדובר בהפקה שלמה הכוללת תשלום לאנשי מקצוע שונים המומחים בתחומם. לכן, לא מסתכלים על זה כמחיר, אלא כתקציב.
השאלה הראשונה שצריכה להישאל: מה אתם רוצים, מה התקציב, ואיך אפשר לחבר בינהם.
כאשר מפיקים קליפ לאמן, ישנם מרכיבים רבים אשר משפיעים על עלותו. כמו בכל מוצר, גם בהפקת קליפ ניתן לכוון לרמת הפקה שונה בהתאם לתקציב, למשל, האם רוצים רקדנים? מספר לוקיישנים גדול? אפקטים מיוחדים? תלבושות? כל הדברים האלו משפיעים המון על עלות הקליפ.
ברגע שאפיינו אתכם ואת הקליפ המיועד, אנחנו מתחילים בתכנון.
הלוקיישן הוא אחד הדברים החשובים בהפקת קליפ והוא חייב להיות מותאם לערכים שהגדרנו מראש בשלב האיפיון.
מעבר להיותנו חברת הפקות, אנחנו גם מומחים במציאת לוקיישנים מיוחדים בארץ, בין עם צילומי חוץ או אולפן.
בעיקר זמרים, רקדנים, דוגמנים, פסלים, ציירים, נגנים, אך לאומנות יש ספקטרום רחב כך שאתם אלו שמגדירים מהי האומנות שלכם, ואנחנו נדאג להפיק לה קליפ מנצח.
בין חודש לחודשיים. מדובר בתהליך שיש בו דיאלוג ביננו לבין האומן ונדרשים כשבועיים כדי לגבש רעיון ולכתוב תסריט לקליפ. לאחר מכן מתאמים את הצילומים ואז ניגשים לתהליך העריכה שהוא התהליך שלוקח את מירב הזמן.
במהלך העריכה משולב גם התהליך של הטמעת מוסיקה, עיצוב והנפשת האלמנטים הגראפיים ועוד.
האומן מעורב בכל התהליכים הללו. לאחר מכן ישנו תהליך של ביצוע תיקונים שהאומן מבקש – ואנחנו מבצעים – עד למסירת הקליפ המושלם שייצג אתכם באופן המרשים והאותנטי ביותר.
ישנם סוגים רבים ושונים של קליפים שמשתנים גם בין אומנות לאומנות.
במהלך שלב האיפון בו אנחנו מכירים אתכם ואת האומנות שלכם לעומק אנחנו נגבש רעיון מרכזי לקליפ ולאחר מכן נבחר את סוג הקליפ המתאים ביותר לערכים ולסגנון שבחרנו.
כמובן, הכל תלוי ברצונות, במטרות וברעיון המרכזי שנגדיר בשלב האיפיון.
האומן מעורב בפרויקט מהרגע הראשון ועד סופו, כמעט כל החלטה וכל מעבר שלב עובר דרכו.
אנחנו מאמינים שרק עם שיתוף פעולה מלא של שני הצדדים נוכל להפיק קליפ מצליח, מדויק ואותנטי.
כמעט לכל פרויקט יש תקציב מוגבל, נדירים הפרויקטים עם “צ’ק פתוח”.
בזכות העובדה שאנחנו תופרים את החליפה המתאימה לכל אמן, עפ”י המטרות, הערכים והאופי של האומנות שלו, גם עניין התקציב נכנס לתוך מעגל השיקולים והאפיון שלנו ואנחנו לוקחים אותו בחשבון מראש ודואגים לייצר קליפ מנצח, מדויק ואותנטי עם כל תקציב.
אז בקיצור, אפשר להפיק קליפ כמעט בכל תקציב, אבל, כגודל ההשקעה כך גודל ההצלחה!