סרטוני תדמית לעסקים

תנו לנו לספר את הסיפור שלכם.

ייחודיות 
זה שם המשחק.

לכל עסק יש סיפור שהוא ייחודי רק לו. ערכים שהם הבסיס למותג שלו. ומסר שהוא רוצה לצעוק לעולם.

יחד איתך, יד ביד, ניצור סרטון תדמית מרענן, מרגש, קולע ואפקטיבי, “שנתפר” במיוחד בשבילך ובשביל הצרכים שלך.

סרטון שיספר את הסיפור המיוחד שלך, שיבדל אותך מהמתחרים, יפתח שייכות וחיבור למותג שלך והכי חשוב – יביא לקוחות חדשים ומדויקים.

פרויקטים אחרונים

סרטון תדמית – בשביל המרחב

איך אנחנו עושים את זה?

סרטון תדמית אפקטיבי, חייב להיות מתוכנן בקפידה מ-א עד ת ולהתבצע ביצירתיות ומקצועיות בלתי מתפשרת, 

כי אם יש משהו יותר גרוע מלא לעשות סרטון תדמית, זה לעשות סרטון תדמית גרוע.

לסרטוני תדמית יש השפעה אדירה על האופן בו המותג שלכם נתפס בעיני אנשים. זו הפלטפורמה הטובה ביותר שלכם לספר את הסיפור שלכם, להציג את הערכים ולהעביר את המסרים שלכם בצורה ישירה ללקוח.

בשביל זה אנחנו פה, כדי לדאוג שהסרטון שלכם יהיה ממוקד, יצירתי וקולע, כזה שיתפוס את תשומת הלב של הלקוח, יבדל אתכם באוקיינוס הדיגיטלי, יעביר בדיוק את המסרים שרצינו ויעמוד ביעדים שהגדרנו.

אנחנו מחויבים להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורכם ואת זה ניתן להשיג רק בעבודה משותפת, ולכן חשוב שתהיו זמינים ותיקחו חלק פעיל בתהליך.

שלב ראשון

אנחנו לומדים את העסק ואת האנשים שעומדים מאחוריו, מה הם, מי הם, אלו ערכים הם מייצגים ומה החזון שלהם.

שלב שני

אנחנו מאפיינים את העסק, את צרכיו, למי הוא פונה, מה קהל יעד וכו'.

שלב שלישי

אנחנו מגדירים מטרות ברורות, חוקרים באופן מעמיק איך משיגים אותן ובונים את האסטרטגיה הכי יעילה והכי מדויקת להשגת המטרות שהגדרנו.

שלב רביעי

אנחנו בונים תסריט שהופך את האסטרטגיה לפעולה, מתארגנים לוגיסטית לפרוייקט, ומוציאים אותו לפועל בשטח עם הרבה מקצועיות וניסיון.

שלב חמישי

אנחנו מארגנים את חומרי הגלם שצילמנו, מצלמים עוד אם חסר, עורכים סקיצה ראשונית ומבצעים סבבי תיקון עם הלקוח עד התוצאה הנדרשת.

שאלות נפוצות

ההבדלים העיקריים בין פרסומת לסרטון תדמית הם קהל היעד, המטרה ואופי הצופה

* לפרסומת מגדירים קהל יעד ברור וספציפי, למשל, פרסומת לקפה שמיועדת לבני 40 – 65 ששותים קפה בכל בוקר.
לעומתו, סרטון תדמית פונה לכלל הקהל הרלוונטי, למשל, מותג קפה יעשה סרטון תדמית שמיועד לכל מי ששותה קפה.

* הבדל נוסף הוא במטרה. בעוד שלפרסומת תהיה מטרה אחת ספציפית ומוגדרת (בדרך כלל למכור, אך לפעמים גם להגדיל מודעות למותג, לבטל חסמים וכו’). 

סרטון תדמית מטרתו להציג את העסק ואת מי שעומד מאחוריו, לעלות את הביטחון במותג ולהציג את ערכי המותג והשירותים/מוצרים שלו באופן שיהיה ברור לצופה. 

לעומת פרסומת שאותה נפרסם בפלטפורמות ספציפיות שמשרתות את המטרה המשתנה, את סרטון התדמית נפרסם בעיקר באתר, ללקוחות פוטנציאלים, בעמוד הפייסבוק, במסך במשרד, בכנסים ותערוכות וכו’.

בעוד פרסומת רלוונטית לעונה ולמוצר, סרטון תדמית רלוונטי תמיד וימשיך עם העסק בכל דרכו.

* בפרסומת לרוב אנחנו פוגשים את הצופה כשהוא לא מעוניין או בחר לצפות בה, ולכן היא חייבת להיות מדויקת, מעניינת ועניינית ולתפוס את תשומת הלב שלו ב3 השניות הראשונות. לעומת זאת, לרוב כשמישהו יצפה בסרטון התדמית שלנו זה יהיה מרצון, בין אם זה באתר להתרשם מכם או ששלחתם לו בווצאפ, הוא יבוא עם הרבה יותר סבלנות ולכן הגישה היא שונה.