סרטוני תדמית לעסקים
תנו לנו לספר את הסיפור שלכם.
לכל עסק יש סיפור שהוא ייחודי רק לו. ערכים שהם הבסיס למותג שלו. ומסר שהוא רוצה לצעוק לעולם.
יחד איתך, יד ביד, ניצור סרטון תדמית מרענן, מרגש, קולע ואפקטיבי, “שנתפר” במיוחד בשבילך ובשביל הצרכים שלך.
סרטון שיספר את הסיפור המיוחד שלך, שיבדל אותך מהמתחרים, יפתח שייכות וחיבור למותג שלך והכי חשוב – יביא לקוחות חדשים ומדויקים.
איך אנחנו עושים את זה?
סרטון תדמית אפקטיבי, חייב להיות מתוכנן בקפידה מ-א עד ת ולהתבצע ביצירתיות ומקצועיות בלתי מתפשרת,
כי אם יש משהו יותר גרוע מלא לעשות סרטון תדמית, זה לעשות סרטון תדמית גרוע.
לסרטוני תדמית יש השפעה אדירה על האופן בו המותג שלכם נתפס בעיני אנשים. זו הפלטפורמה הטובה ביותר שלכם לספר את הסיפור שלכם, להציג את הערכים ולהעביר את המסרים שלכם בצורה ישירה ללקוח.
בשביל זה אנחנו פה, כדי לדאוג שהסרטון שלכם יהיה ממוקד, יצירתי וקולע, כזה שיתפוס את תשומת הלב של הלקוח, יבדל אתכם באוקיינוס הדיגיטלי, יעביר בדיוק את המסרים שרצינו ויעמוד ביעדים שהגדרנו.
אנחנו מחויבים להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורכם ואת זה ניתן להשיג רק בעבודה משותפת, ולכן חשוב שתהיו זמינים ותיקחו חלק פעיל בתהליך.
שלב ראשון
אנחנו לומדים את העסק ואת האנשים שעומדים מאחוריו, מה הם, מי הם, אלו ערכים הם מייצגים ומה החזון שלהם.
שלב שני
אנחנו מאפיינים את העסק, את צרכיו, למי הוא פונה, מה קהל יעד וכו'.
שלב שלישי
אנחנו מגדירים מטרות ברורות, חוקרים באופן מעמיק איך משיגים אותן ובונים את האסטרטגיה הכי יעילה והכי מדויקת להשגת המטרות שהגדרנו.
שלב רביעי
אנחנו בונים תסריט שהופך את האסטרטגיה לפעולה, מתארגנים לוגיסטית לפרוייקט, ומוציאים אותו לפועל בשטח עם הרבה מקצועיות וניסיון.
שלב חמישי
אנחנו מארגנים את חומרי הגלם שצילמנו, מצלמים עוד אם חסר, עורכים סקיצה ראשונית ומבצעים סבבי תיקון עם הלקוח עד התוצאה הנדרשת.
שאלות נפוצות
ההבדלים העיקריים בין פרסומת לסרטון תדמית הם קהל היעד, המטרה ואופי הצופה
* לפרסומת מגדירים קהל יעד ברור וספציפי, למשל, פרסומת לקפה שמיועדת לבני 40 – 65 ששותים קפה בכל בוקר.
לעומתו, סרטון תדמית פונה לכלל הקהל הרלוונטי, למשל, מותג קפה יעשה סרטון תדמית שמיועד לכל מי ששותה קפה.
* הבדל נוסף הוא במטרה. בעוד שלפרסומת תהיה מטרה אחת ספציפית ומוגדרת (בדרך כלל למכור, אך לפעמים גם להגדיל מודעות למותג, לבטל חסמים וכו’).
סרטון תדמית מטרתו להציג את העסק ואת מי שעומד מאחוריו, לעלות את הביטחון במותג ולהציג את ערכי המותג והשירותים/מוצרים שלו באופן שיהיה ברור לצופה.
לעומת פרסומת שאותה נפרסם בפלטפורמות ספציפיות שמשרתות את המטרה המשתנה, את סרטון התדמית נפרסם בעיקר באתר, ללקוחות פוטנציאלים, בעמוד הפייסבוק, במסך במשרד, בכנסים ותערוכות וכו’.
בעוד פרסומת רלוונטית לעונה ולמוצר, סרטון תדמית רלוונטי תמיד וימשיך עם העסק בכל דרכו.
* בפרסומת לרוב אנחנו פוגשים את הצופה כשהוא לא מעוניין או בחר לצפות בה, ולכן היא חייבת להיות מדויקת, מעניינת ועניינית ולתפוס את תשומת הלב שלו ב3 השניות הראשונות. לעומת זאת, לרוב כשמישהו יצפה בסרטון התדמית שלנו זה יהיה מרצון, בין אם זה באתר להתרשם מכם או ששלחתם לו בווצאפ, הוא יבוא עם הרבה יותר סבלנות ולכן הגישה היא שונה.
סרטון תדמית כבר מזמן הפך להיות מוצר חובה לכל עסק ומותג. מטרת סרטון התדמית היא בראש ובראשונה להוות כרטיס ביקור של העסק, להעלות ולחזק את המודעות למותג, ליצור הזדהות ואהדה אליו אצל הקהל או בקיצור ליצור רושם ראשוני טוב ולצוד את עינו של הלקוח הפוטנציאלי.
החברה שלנו צמחה מעולם הפקות הוידאו לעסקים קטנים, החזון שלנו מהיום הראשון ועד היום הוא להנגיש לעסקים קטנים ובינוניים, יכולות שהיו שמורות רק לחברות וארגונים עתירי תקציב והשפעה.
בעולם הדיגיטלי של היום, עסקים קטנים לא רק שיכולים לשווק עם וידאו, הם חייבים!
בGOT יש לנו מגוון תוכניות עבודה ואנחנו תופרים את הפרויקט למידותיכם, כך שגם אם תקציב השיווק שלכם לא גדול, אנחנו נסתדר!
להפקת סרטון תדמית אין מחיר מוגדר, בניגוד לעבודות אחרות, שמבוצעות על ידי אדם אחד, בווידאו האפשרויות הן רבות ומדובר בהפקה שלמה הכוללת תשלום לאנשי מקצוע שונים המומחים בתחומם. לכן, לא מסתכלים על זה כמחיר, אלא כתקציב.
השאלה הראשונה שצריכה להישאל: מה אתם צריכים, מה התקציב, ואיך אפשר לחבר בינהם.
כאשר מפיקים סרטון תדמית, ישנם מרכיבים רבים אשר משפיעים על עלותו. כמו בכל מוצר, גם בהפקת סרטון תדמית ניתן לכוון לרמת הפקה שונה בהתאם לתקציב. חשוב לזכור כי אורך הסרט לאו דווקא משפיע על עלותו, אלא להפך, ככל שאורך הסרט צריך להיות יותר קצר, כך יותר קשה לזקק, לדייק ולהעביר את המסרים.
סרטון תדמית הוא פרויקט מורכב מאוד שמצריך הרבה מאוד עבודה, יצירתיות וניסיון.
בראש ובראשונה, הדבר הקריטי ביותר שבלעדיו לא ניתן בכלל להתקדם הוא חיבור אישי טוב והבנה מלאה בינינו לבינכם. יחד עם אפיון ומחקר מעמיק ומקצועי, הצבת מטרות, תסריט יצירתי ומדויק ואנשי צוות סופר מקצועיים, הדרך שלנו לסרטון תדמית מנצח בטוחה.
בין חודש לחודשיים. מדובר בתהליך שיש בו דיאלוג ביננו לבין הלקוח ונדרשים כשבועיים כדי לגבש רעיון ולכתוב תסריט לסרט. לאחר מכן מתאמים את הצילומים ואז ניגשים לתהליך העריכה שהוא התהליך שלוקח את מירב הזמן. במהלך העריכה משולב גם התהליך של הקלטת הקריינות, בחירות מוסיקה, עיצוב והנפשת האלמנטים הגראפיים ועוד. הלקוח מעורב בכל התהליכים הללו. לאחר מכן ישנו תהליך של ביצוע תיקונים שהלקוח מבקש – ואנחנו מבצעים – עד למסירת סרט התדמית הסופי והאפקטיבי ללקוח
- אנחנו לומדים את העסק ואת האנשים שעומדים מאחוריו, מה הם, מי הם, אלו ערכים הם מייצגים ומה החזון שלהם.
- אנחנו מאפיינים את העסק, את צרכיו, למי הוא פונה, מה קהל יעד וכו’.
- אנחנו מגדירים מטרות ברורות, חוקרים באופן מעמיק איך משיגים אותן ובונים את האסטרטגיה הכי יעילה והכי מדויקת להשגת המטרות שהגדרנו.
- אנחנו בונים תסריט שהופך את האסטרטגיה לפעולה, מתארגנים לוגיסטית לפרוייקט, ומוציאים אותו לפועל בשטח עם הרבה מקצועיות וניסיון.
- אנחנו מארגנים את חומרי הגלם שצילמנו, מצלמים עוד אם חסר, עורכים סקיצה ראשונית ומבצעים סבבי תיקון עם הלקוח עד התוצאה הנדרשת.
הלקוח מעורב בפרויקט מהרגע הראשון ועד סופו, כמעט כל החלטה וכל מעבר שלב עובר דרכו.
אנחנו מאמינים שרק עם שיתוף פעולה מלא של שני הצדדים נוכל להפיק סרטון מצליח ומדויק.
לא אחת ולא שתיים נתקלנו בשאלה הזו. שוק הפקת סרטי התדמית הוא עדיין שוק תנודתי. ישנם בשוק שחקנים רבים בעלי רמות ניסיון, מומחיות וידע שונים. בנוסף מדובר בתחום שבו לטכנולוגיה מרכיב משמעותי. שני אלמנטים אלה – משפיעים מאוד על התמחור ויוצרים פערים. נוכל לומר בעניין התמחור דבר אחד ברור – התמחור של הסרטים שלנו שם אותנו באמצע הדרך מבחינת המחיר בשוק כיום. אנחנו לא הזולים ביותר בשוק שלנו וודאי שאנחנו לא מהיקרים ביותר. בשורה התחתונה כאשר מסתכלים על עלות מול תועלת נוכל לומר בפה מלא שאצלנו תקבלו סרט תדמית שינצל במקסימום את התקציב שלכם. תקבלו את מקסימום היצירתיות, מקסימום ברמת הפקה ומקסימום של שירות. בסוף התהליך, אחרי שתיראו את רמת ההשקעה והתוצאה שתקבלו, אנחנו מניחים שכמוש שאר הלקוחות תדעו לומר שהסרט שקיבלתם היה זול.
בעיקרון ככלל אצבע, סרטוני תדמית נעים בין חצי דקה ל2 דקות, אך כל מקרה לגופו, בשלה האיפיון אנחנו נקבע מהו זמן הסרטון האידיאלי אליכם ולמטרות שלכם.
כמעט לכל פרויקט יש תקציב מוגבל, נדירים הפרויקטים עם “צ’ק פתוח”.
בזכות העובדה שאנחנו תופרים את החליפה המתאימה לכל לקוח, עפ”י המטרות, הערכים והאופי של המותג, גם עניין התקציב נכנס לתוך מעגל השיקולים והאפיון שלנו ואנחנו לוקחים אותו בחשבון מראש ודואגים לייצר וידאו מנצח עם כל תקציב.
אז בקיצור, אפשר להפיק וידאו בכל תקציב, אבל, כגודל ההשקעה כך גודל ההצלחה!