צילומי רחפן

עולם ויזואלי חדש ומופלא ממעוף הציפור.

כמו שכולכם בטח יודעים שימוש בצילומי רחפן ואוויר פותח לנו עולם ויזואלי חדש ומופלא ממעוף הציפור.

בעזרת צילומי רחפן ניתן לבצע מגוון אינסופי של של עבודות ושימושים. הרחפן נהפך להיות כלי הכרחי בעולם העסקי לצורכי שיווק, תיעוד ופיקוח עבודות נדל”ן ותשתיות, סרטוני תדמית ופרסומות לעסקים, שידורים חיים, תיעוד תחרויות ועוד. אין ספק שהרחפן בשוק של היום הפך להיות כלי הכרחי וחשוב לכל עסק ופרויקט ואנחנו כאן כדי להבטיח שהעבודה תבוצע באיכות, במקצוענות ובבטיחות הכי גבוהה שאפשר. 

פרויקטים אחרונים

צילום רחפן – רכב חתונות

איך אנחנו עושים את זה?

חשוב לציין שלמרות כל היתרונות המדהימים שיש לרחפן, קיימים המון סיכונים בטיחותיים וצורך ברישיונות ובאישורים מתאימים. חשוב לוודא שהשימוש ברחפן מתבצע רק על ידי מפעיל מוסמך ומנוסה וברחפן מבוטח ומורשה. 

לתשומת לבכם, כי לא בכל מקום ניתן להשתמש ברחפן וחשוב לדעת ולהכיר את איזורי הטיס ולדאוג לאישורים הנדרשים מראש.

אצלנו בGOT משתמשים בציוד הכי חדיש ואיכותי בשוק הן רחפנים והן ציוד קרקע, כלל מפעילינו מוסמכים ומנוסים ומחזיקים ברשיון ובאישורים הנדרשים על פי חוק וכלל הכלים שלנו מרושיינים ומבוטחים על פי חוק .

שימוש בצילומי רחפן אפשרי גם עבור אירועים פרטיים, והוא משמש כלי נהדר ויוצא דופן לצורך תיעוד וצילומים של חתונות ואירועים פרטיים, צילומי חתן/כלה,צילומי משפחה, תיעוד מסיבות וימי הולדת, ספורט ואקסטרים, טיולים ועוד.

אנחנו כאן כדי להבטיח שלא משנה מה הרגע או האירוע שתרצו לתעד, לעולם לא תשכחו אותו.

שלב ראשון

אנחנו לומדים את העסק ואת האנשים שעומדים מאחוריו, מה הם, מי הם, אלו ערכים הם מייצגים ומה החזון שלהם.

שלב שני

אנחנו מאפיינים את העסק, את צרכיו, למי הוא פונה, מה קהל יעד וכו'.

שלב שלישי

אנחנו מגדירים מטרות ברורות, חוקרים באופן מעמיק איך משיגים אותן ובונים את האסטרטגיה הכי יעילה והכי מדויקת להשגת המטרות שהגדרנו.

שלב רביעי

אנחנו בונים תסריט שהופך את האסטרטגיה לפעולה, מתארגנים לוגיסטית לפרוייקט, ומוציאים אותו לפועל בשטח עם הרבה מקצועיות וניסיון.

שלב חמישי

אנחנו מארגנים את חומרי הגלם שצילמנו, מצלמים עוד אם חסר, עורכים סקיצה ראשונית ומבצעים סבבי תיקון עם הלקוח עד התוצאה הנדרשת.

רשיונות וביטוח

אנחנו בGOT פתרונות צילום מחזיקים בכלל הרשיונות וההיתרים הנדרשים בחוק בכדי להבטיח שאתם נמצאים בידיים הבטוחות ביותר.

בכדי להעניק לכם שקט נפשי, לרשות חבריתנו רשיון הפעלה אווירית מרשות התעופה האזרחית, רישוי לכלל כלי הטיס שברשותינו עם מספרי זנב, רשיון לכלל המפעילים בחברה וביטוח תעופתי כחוק.

במהלך שנות עבודותינו רכשנו ידע יקר בנסיון בביצוע התיאומים הנדרשים והעירכות מיוחדת לשטחים מגוונים.

שאלות נפוצות

מאוד תלוי מה מצלמים, האם הצוות נשכר לחצי יום או יום צילום אווירי מלא וכמה אנשי צוות צריכים להגיע לאתר הצילום (מטיס/צלם, צלם, עוזר מפעיל, אחראי בטיחות) בנוסף גם חשוב להבין היכן אתר הצילום, כמה ימי צילום אווירי הלקוח הזמין ודרישות נוספות.

בכל מקרה חשוב לציים שעולם צילומי האוויר באמצעות רחפנים הינו זול משמעותית מכל פתרון אחר שהיה קיים לפני כן ונותן תוצאות מרשימות ואיכותיות הרבה יותר שהנגישו את אפשרות צילומי האוויר לכל לקוח ולכל פרויקט גדול כקטן.